17:37

Åh inläggen rullar på, jag känner mig duktigt..

Ne men tänkte bara säga att jag far till Övik imorgon. Kommer hem på tisdag kanske? haha.
Ska kolla hockey, jippi.... Mm absolut va jag tycker det är roligt, min dunjacka ska nog med så kan jag sitta å mysa i den.
Åh hoppas på finväder så får jag leta upp någon fin strand medans hela familjen sitter i en kall ishall, gör inget för mig, absolut inte. Jag kan ju endå hela Övik utantills nästan så, och det fins inte mycket å veta :D. Haha gud posetiv jag är, tänk en solsemester :O mumms!!.

Mat på bodet, och Anton kommer snart hem från åre :), det låter i alla fall bra :D

Kommentarer
Postat av: sannaw.

fin design! :D

2009-08-18 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0