förstaförstaförsta =bläbläblä

1 dag 2 lektioner = 2 prov/träningsprov
Usch hade svenska provet idag och jag kunde ingenting.
Kännde själv hur dåligt det gick och blev bara less. När jag sen hade idrott kommer min lärare 1 timme efterprovet och hämtar mig. (Elin skit nervös). Hon säger att ja ska göra om en sak och att hon vet att vi i klassen fått för lite tid till provet så jag gör om den där grejen och får rätt på allt. Vilket gjorde att jag fick precis G oohhh. Sämst men bättre än ig. 2 p över g haha.

Sen vi nå jäkla matte träningsprov eller nå skit som gick inge bra alls.


Snart ska jag iväg på match, på arenan mot häggenås eller nått. Första gången vi har match på stora arenan och första gången jag sätter min fot på den plan och första matchen i år & första matchen med 93:orna i divisions grupperna
USCH jag kommer suga hårt och dö av dålig kondition haha. + Att jag är kass på konstgräs. Bläbläblä x)

Om jag inte skriver när jag kommer hem så åker jag till Sundsvall imorgon med Frida och ska försöka hitta klänning till avslutning & konfermation

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0