28/04

Halloj

Seg bloggare som inte har tid med någonting.

Sluta skolan 2 timmare tidigare för att åka vidare till frissan på frösön. Kommer dit och min bror klipper sig och jag färgar det. ÄNTLIGEN. Sen kommer mamma och klipper det haha familjeträff.
Mamma skjutsar mig till stan där jg tar bussen hem och nu sitter jag här
Jätte nöjd med håret :).

Gårdagen var det skola sen åkte jag och pappa och köpte skor.
Det blev ett bar gladiator med kilklack och ett par vanliga tyg skor :).
Klackarna är till klänningen ;).
  


bild på nya hårfärgen kommer sen och dom andra skorna behövs inte se haha.

puss

Kommentarer
Postat av: malin

hahah, vi är hopplösa<3

2009-04-28 @ 18:35:35
URL: http://maallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sw.

vilka snygga!!

2009-05-05 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0