23/04-09

Hejhej jag vet att jag verkligen inte skriver mycket men det är mycket i skolan och annat.

Måndagen
Hade jag fotbolls träning och låg ute och sola och städa faktiskt ;).

Tisdagen
Möte med fotbollen och köpte dressarna till gothian å så ;). Skit snygga!!.

Onsdagen
Konfermation planering till redovisningen för föräldrarna.

Torsdag/idag
Kusin från skåne var precis här med nyfödda oskar och hans fru :). Mycket trevligt. Jag hade inte träffat barnet innan så det var trevligt:).

Nu måste jag plugga svenska som jag inte kan någonting om. Det är alla ordklasser vi har prov på imorgon å jag kan värkligen ingenting:O. ¨


 
Ont i ryggen vilket ledde till denna boll jag får trän på varje dag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0