08/04

Halloj

Sanna kom förbi en stund:). Mycket trevligt. Inte träffats på länge eller förutom när vi jobbade med varande typ förra veckan men det var liksom jobb man hann inte göra mycket då.

Nu har jag suttis och gjort klart i alla fall 1 och en halv fråga på no:n tänk första dagen på ovet å jag pluggar haha fyy fan.

Imorgon ska jag ta en låååång sovmorgonsen får jag se vad som händer får väll se :).
Kanske dricka en massa vatten?. För det hjälper tydligen hyn inte sant?.. hah.

Lov planering
- Åka upp till åre några dar.
- Åka upp till åre och bowlar
- Åker upp till järpen på middag.
- Gå iväg på gym
- Badhuset, vet inte vaför men jag fick en lust att åka runt å bada hahah.
- Plugga svenska
- Göra klart 20 sidor no häfte
- Dricka vatten :D.
- Elin bry dig om dig själv dag.

Får se om allt blir av eller jag lägger till nå mer.

Kommentarer
Postat av: vesna

allt bra? =)

2009-04-09 @ 17:46:44
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0