Torsdag

Hejhåå!.

Kom typ precis hem från skolan. Prov i NO idag fast det var muntligt i grupp så jag vet inte heller hur det gick menmen, Jag gillar ifall inte muntlig prov!. Eller kanske ibland. Sen fick vi bulle & glassar av marian för att hon missa en lektion förut hah ;).
Ska igentligen ut och springa med laget idag men det är MQ grejs och då ska jag dit istället och se om man kanske kan hitta något fint  :). Jag har även fått en vagel eller något på ögonlocket så mitt öga har svulnat upp och är rött sen kliar det som fan :S jobbigt!.
Snart Lov  tänk att bara sova och ha skönt en hel vecka :O haha okej en vecka är ingenting men aja :).

Puss & Kyss &jag gillar dej!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0