sömn

Hejs jag tycker jag skriver mkt (a).

Gick på skolan hela torsdagen sen gick jag och Stina till ica och köpte saket till kvällen ``natten´´. Gick hem och duschade sen la jag mig och vila. Kl kvart i 7 kom Malin sen gick vi till frida å då kom Sara. Sen gick vi ner till skolan för att ha en sjukt kul kväll med alla tjejerna på skolan. Kom fram och börja packa in oss i ett rum sen vart det å skrika,sjunga & dansa järnet, Smart som jag är ska jag och Maja springa i en sån här rockring, jag spriger och hon står kvar så jag bara välter och slår i högra knät så nu har jag troligen fått en ny inflamation i knät och det är helt blått,men det får jag stå ut med, Så jävla kul ifall.
 Sen blev det lite film och senare låg kanske 100 st tjejer i en liten sal och skrek som galningar, åt en skräckfilm. Efter filmen var man någolunda trött med det sket nog alla i så det blev dansdansdans och mycket sång.
Kl 3 började en till skräckfilm och jag och Frida skulle självklart försöka se på den men efter kanske 15-30 min gick vi ut och leta en plats att lägga sig å sova på för alla sov nästan så. Kl halv 6 vaknar jag av att alla kommer in i rumet vi sov i och skriker och sen hoppar någon på mig hah mys du, sen hör jag att dom tydligen hade ritat på mig haha dumma Sofie x). Jag hade tydligen i sömnen blivigt sur och tagit fridas kudde och blivigt sur på henne ist för Sofie haha jag e kul ja.
 Kl 6 kom jag hem och dog i min säng och vakna kl 3 sen har jag vart helt död.
tyvär har jag inte tagit ngr bilder men får se om man kan få tag på några sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0