Måndag

Usch. Första dagen på skolan idag, egentligen är det väl inte så himmla tråkigt men det är ju dom tidiga morgorna som förstör allt. Natten blev ju inte den bästa heller jag va trött men kunde inte sova någonting. Vi hade prov i hemkunskapen, man skulle vara ensam och lagga mat medans den man är med, va inne i ett annat rum och gjorde uppgifter, och den sen byter man nästa vecka. 
Jag lagade maten den här gången, det var någon china mat man skulle göra. Det gick väl ganska bra fick reda på betyget när man va klar och jag fick G+ skulle fått VG typ om jag var mer självsäker, och jag hade tydligen utvecklas mycket.

Nu ska jag väl packa ihop fotbolls saker till imorgon & plugga lite eller nått tråkigt.

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha niiiice ;D

2008-11-05 @ 14:50:15
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0