Fredag - Måndag

Fredag.  åkte till kyrkan med frida och där väntade bussen på att fara till mörsil eller nått. Typ gick snabbt 1 timme sen framme typ?. Kom dit och det var kol svart man såg ingenting så vi trodde vi va mitt te i skogen. Hotellet och de va as snuskigt, eller tycker jag ifall lukta skit och va skit gammeldags. Sen fick man börja med att packa in i rummen. Sov tsm med malin simone och frida, tur vi har då som fick det största rummet ;). Sen börja alla tråkiga grejer + lekar^^. Sen skulle man sova, va tvungen och lägga sig kl 12 och va helt tyst men det tror jag många hörde hah x). Undrar fortfarande vem/villka som gick och duschade mitt i natten ?hah.

       
       

Lördag.  Kl 8 skulle man vara uppe, och jag som är morgon piggast av oss alla ifall när man måste fick gå upp och tända och skit medans dom andra slappa i sängen. Sen blev det frukost och när man gick ut va det värsta hur och sjön utanför haha något brydd man blev x). Sen va det nå ute lekar och man frös bara. På kvällen såg vi film, de S.Ö.G alla hade sett den och den är kass, men man va endå tvungen att se halv typ, Sen fick dom som ville gå. När det va 5 minuter kvar tills man skulle ligga i sängen var jag i ett annat rum och va inte precis i ordning för att lägga mig så när lärarna kom in va det enda jag hann med att slänga mig under deras säng och gömma mig hahah skit kul x). Sen sprang jag in på rummet och försökte vara snabb, Av med kläderna och på med dom nya sen springa på toan snabbt som fan x), kom tbx och sprang upp i sängen och sen kom de in och sa godnatt och inen var klar så efter 10 min när vi trodde de gått gick vi upp och börja fixa x).

Söndag. Har sovigt skit dåligt och va bara för pigg så jag gick upp och börja städa och packa ihop allt haha allt trodde jag va dum i huvet haha x). Sen vände allt bara jag blev bara sur och trött, Vi gick in för att få föreläsning från jimmy eller hetter han så ?. Aja det var en ganska känd snowboard åkare som va med i en olycka och blev förlamad, Vi fick se en film som dom gjort om han och så. Riktigt rolig och skön person som helst, När filmen börja börja man självklart att grina det första man gör fast det va jag ju inte ensam om så, asså fatta att bara bli förlamad sådär, och nu kan han tillåmed åka snowboard utan hjälp fast han måste ha en kompis med sig varje gång. Efter det så skulle vi städa och packa ihop allt för att åka hem. När man va hemma vänta en seg söndagsmässa eller va det va så där blev det att sitta i typ 1-2 timmar med massa gammla tanter, och allas föräldrar typ x).

Måndag. Vakna och va skit trött hade verkligen ingen lust med skolan, Kom dit och fick tbx matte provet vi gjort fast det va bara g nivån, Gissa vem som fick G+ och ig varningen i matten är borta ? jag huhu :D. Bara för jag är glad, Men snart blir vg-mvg delen och det kommer ju inte gå så bra men man får se.+ att jag har nog mest den störigast läraren på hela skolan, hoppas hon slutar eller nått.
 Imorgon är det so prov med blää men känns endå som jag lite men jag får väl se.

känns som jag skrev mkt idag x)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0