Ledig dag

Hej på er!.

Igår ställde jag mobilen på 10:00 bara för att jag skulle vakna i bra tid idag för ja inte skulle vara så seg till stan. Jag vaknar av mig själv och undrar varför jag inte är någe trött för mobilen har ju inte ens ringt än så klockan måste ju va typ 9 eller något så jag ligger och drygar mig sen kollar jag på klockan Shit då va klockan 12 fan jävla mobil den ringer aldrig när den ska !!!!. Kliver upp och duschar sen fixar mig lite men hinner sjävklart inte göra mig klar innan Frida kommer hit. Sen åkte vi ner på stan när jag var klar

Jag hitta lite julklappar så jag har det gjort. Nu är det bara pappa kvar och han är så kräsen så får väll se vad jag hittar. Eftersom min bror och mamma brukar läsa min blogg någon gång då och då så kan jag ju inte säga vad jag köpte men jag får hoppas på att dom blir nöjd.
Jag sitter ifall och lyssnar på en otroligt bra låt och försöker plugga till provet på onsdag men jag kan inte koncentrera mig och jag fattar ingenting fan jag måste få bra betyg eftersom det är sista svängen nu. Skönt ifall att jag är ledig hela dagen imorgon med så då kan jag försöka plugga lite men det brukar inte gå så bra. Man hittar bara massa andra saker man måste fixa. Nä nu ska jag plugga lite eller försöka kanske bäst att stänga av tv:n med då!.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0