millions



Jag försöker ladda upp bilder medans blogg.se inte vill mig gott, det gick ju dock att ladda upp cambilder så här får ni en titt på mina ny piffade shorts bilden togs dock innan dom var klar som ni ser. Gillar egentligen inte nitar men tycker de funkar snyggt på en shorts ficka.
Idag har jag besökt min mormor och solat. Klämt på min numera äckliga svarta infekterade finne har jag också, kommer inte besöka skolan innen den är borta...

(Detta inlägg skulle kommit in igår men blogg.se funkade inte)
Nu är jag bränd som en tomat och kroppen gör ont för jag har legat och solat 4 timmar i sträck i bikini sprutat på vatten på kroppen så fort den torkat och inte smörjt in mig vilket gör att jag har ont.
Nu ska jag springa och sätta på mig träningskläder för att sen ta ett pass med melinda.

Kommentarer
Postat av: jonaaaaaaa

du är så jävla inte, smart!

2011-05-09 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0