just me before we met

Mina tider går upp och ner. Jag skriver inte mycket här, bara när jag har något att säga.
Jag har värk i hela min kropp, öron rygg huvud hals och mer. Sjuk vill jag inte bli!.
Skolarbeten är jag inte fattig på just nu heller, alltid alltid kommer allt när orken inte orkar ta tag i det. I skolan den här veckan har vi haft massa för oss, föreläsning om sex i onsdags, det var faktiskt riktigt roligt och bra och idag var vi och kolla på show. Jag mådde dock så dåligt så jag pallra mig därifrån.
Nu har jag tagit mig en alvedon med hopp om att må bättre så jag kan vara med några fina vänner ikväll, men damer och herrar vi får helt enkelt se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0