skåne

Jag kom fram till Malmö idag runt 10 tiden, sj skötte sig ganska bra eller 30 minuter försenat, menmen.
Jag hann som tur vad med en snabb runda på stan innan kusinen kom och hämta upp mig och pappsen.
Ett par byxor och shorts fick följa med mig hem i en påse plus en super stor body shop tvål body lotion och finn skitgrej. Men ja jag måste få tag i mer i köpenhamn!.
Imorgon väntas det dop klockan två, innan det ska jag leka med små barnen, kanske torka en bajsrumpa som jag tydligen behövde lära mig....
Just ja Zlatans hus körde vi förbi också, och så åt jag på subway för första gången i mitt liv!, det var bättre än jag trode..




Zlatans hus! huuuur cooolt???? woow






Kusinen bor ju liksom helt okej också!

Ne efter en sömnlös natt måste jag gå och lägga mig!


Kommentarer
Postat av: ida

haha, jävlar vad cooolt duuu!

2011-01-09 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0