070211



Hej på er i husen i mitt rum är det kallt, kan bero på att jag stängt av elementet när jag skulle sova för några dagar sen tydligen, jobbigt.....I era hus då?, jaha varmt jobbigt. 
För övrigt så kände jag mig lite porrig på den där bilden, ja ni vet slänger med håret sådär på sidan tar fram raggarsmilet och blinkar, ohh myy goood.

Idag var jag ledig, jag tänkte åhh skönt då kan jag sola,träna,besöka pillade pelle piller motagningen, städa, göra bild läxan och så. Jag besökte pillade pelle piller motagningen som tog en evighet men tillslut vart jag klar sen fixa jag bilder från helgen men liksom inge mer. Lat jag, ska kanske ta tag i livet någon gång va säger ni daarlings??

Idag fick jag mina betyg i Historia A Relegion A Samhälle A och Psykologi A också, dom såg fina ut faktiskt!, allt är fanimig chillare på gymnasiet och bättre betyg får man för ingenting också, chillidrill assååååå.


Kommentarer
Postat av: nellie

Det är bara på friskolor det är så :(

Min engelskalärare sa när jag fick ett vg "ja, det här kanske inte var så bra..." NEHEEE?! :O

2011-02-08 @ 20:43:10
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0