idéspruta

Okej jag ska skärpa mig!, jag har hört att jag bör lägga ut bilder vad jag klär mig i på dagarna. Jag har tänkt det jag medmen liksom jag orkar inte fixa så jag harskorväska jacka m.m på mig föratt det ska se ut såsom jag vill och sen blir jag bara en rund boll på alla bilder så det är svårt. Men jag ska försöka fixa de.
Vi säger så, jag går typ och lägger mig nu medans jag väntar på att Anton kanske kommer och lägger sig i sängen med mig!.

Men det är sjuktmycket idér imitt huvud nu som jag ska försöka få till, det går bra nu!

Mamma mms:a mig nyss hen bild på en kött bit under stog det : det här är en död Stampe!.
Stampe är alltsåmin 11 åriga kanin som är hur söt som helst!, dock fattar jag inte hur gammal en kanin kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0