höst

Jag är såsjukt sugen på nya höst kläder!. Hoppas mitt ytterst lilla stdiebidrag kommer imorgon så jag kan ta tag i det där, synd bara att det är massasmå grejer jag behöver, jag avskyr 1att köpa små saker, typ en ny rakhyvel vem fan tycker det är kul att köpa det?, inte jag tyvärr.




r ni nått att kolla på rätt tråkig men jag gjordeden på 5min.
En poncho och ett par pistol boots ska jag faktiskt få med mig hem tror/hoppas  jag!.
Jag är grymt sugen på den svarta längst ner till höger!, dock kommer den från weekday som inte finns här..

Kommentarer
Postat av: SOFIA [GASPEDAL.BLOGG.SE]

grymt snygga grejor! :)

2010-09-26 @ 22:52:54
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0