2 september

Varför slutar min spotify spelaa efter en låt?, seeeppe.

Jag är helt borta idag, säger hej till folk jag inte känner som jag tror jag kände eller nått sånt, pratar konstigt och är almänt borta med vinden.
Än så länge har jag gjort massor fast typ egentligen inget!. Skolan var slapp, jag slutade klockan 11 och under skoltiden fikade vi och sjöng ja må han leva åt robin som hade med fika åt oss och efter det gick vi på stan på lektions tid, tanken va att vi skulle interjuva politikerna men dom var inte där så, ja det slapp vi dårå.
Jag fick mig en liten sväng med Antonfjanton också, så ja fick mig lite pussar det behövdes!.
Och nyss var jag och tränade, livet leker. Surt jag blev inte ens svettig på gymmet....


Kommentarer
Postat av: stina lindberg

så blire för mig med, de står tyå att någon är inloggad på ditt konto ;s

2010-09-03 @ 16:12:34
URL: http://denblondaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0