apa

Hej damer och herrar!



Jag sov hos Anton igår, därmedingen uppdatering. Jag gick också på stan innan med Malin! vi fika på pause för fösta gången någonsin förmig haha (hejhej te huset ).
Jag fick också med mig världens skönaste jeans från monki med mig hem asså verkligten hur sköna som helst!, färgen stämmer dock inte med bilderna. Och ponchon fick bli min också, ville ha den från bikbok i vit men den var slut och 200 kr dyrare så fick jag ju ett par jeans för det ist, ekonomiska jag?. Ett par thights fick jag för 30 kr också lär ju komma in någon bild..
Nu ska jag fundera vad jag orkar göra idag helst inte något men plugga måste jag, dock hade ett bad varit skönt!.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack så mycket! :)

2010-10-08 @ 11:53:36
URL: http://elinwahlberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0