100310

Igår fick jag äntligen gå en sväng med the olsson, som även fyllde år.

Jag har precis kommit hem från stan med Malin, jag har hittar världens finaste kofta som jag mycket gärna vill att den blir min, med då har jag brar typ 30 kronor kvar efter det köpet och en present ska köpas åt min älskade. Humhum jag får tänka på det där.
 

Kom i alla fall hem med lite små saker, 2 leggins nagelack som jag letat i evigheter en tröja och vax haha (Y). Och en stor fika fick plats i magen :)

Åhh koftan snälla mamma eller pappa jag vet att ni läser?  hihi (a) (hundögon)..

Duktiga Elin glömde också sin plånbok inne på poppel så när jag skulle på bussen hade jag inge plånbok duktigt där, tur att jag har Malin som visste precis  vart jag kunde ha glömt den (Y).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0