rullar mot Göteborg.

sisådär.
Kl 20:52 går tåget mot Göteborg, jag och Anton har plats bokade i en 6-sängs liggvagn, så vi väntar oss fyra gammla håriga gubbar, haha.
Kl 8-9 imorgon är vi framme i göteborg och där väntar tydligen vår skjuts då. Jag läste nyss att västkusten skulle få bäst väder yeees härligt!. Göteborg är min stad det är bara det.
Jag försöker hitta så bekväma kläder som möjligt för jag kommer då inte börja klä av mig och byta kläder om det skulle sitta fyra håriga gubbar i vagnen haha. ANTON har lovat mig att jag ska få lägga mig med honom i samma säng om det skulle visa sig vara några snuskisar, snällt!!.

Min bror har precis kommit hem, så jag fick träffa honom innan jag åker. Han kom ju precis hem efter en veckas semester i Egypten med Emma. Någolunda avundsjuk blir man ju när jag fick se alla härliga bilder när de badat egat å solat och åhhh.


Denna bild döpte jag till vinkgris. Ett resultat från att jag skulle se söt ut i bild och vinka hejdå, men det såg konstigt ut med handen bara i luften så den fastnade på näsan.
Ne men Hejsvejs. Jag ska ha det grymt nu!!!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0