100620

Trodde jag aldrig skulle vara så inne i prinsessans bröllop som jag var, jag satt spikad hela dagen haha. Anton fick till och med komma oh sitta och bara kolla på det med mig. Underbart att se alla fina kläder ju.

Idag har jag vaknat upp med finis och sen rullat vidare till honom, där våra föräldrar hade fika.
Nu är jag hemma igen för att packa, yesyes imorgon sticker jag till göteborg med mig kära i en hel vecka!.
Okej jag åker natt tåg dit så jag lär ju slänga ut ett inlägg innan jag drar iväg. Jag har lite problem med vilken väska jag ska ha, tror nog det får bi den största jag har haha.
En byrå har jag fått också som är nu ställd i garderoben och jag håller på att fixa alla kläder, dock är det fyra lådor mindre än vad jag haft förut alltså bara sex stycken nu, så jag har fått pressa in allt. Illa egentligen bör jag rensa.

Och vet ni ?, i Göteborg var det första gången jag och Anton träffades.Uppe vid uppskjutet så jag ska allt dra med han upp dit haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0