snabbt

Dag 24 – Det här får mig att gråta
Allt får mig att gråta, jag tycker om att gråta, just därför kan jag bara börja gråta när jag känner för det jag kan tänka gud vad länge sen jag grät så börjar man tänka och där efter kommer tårar. Men jag är bra att hålla dom inne när jag verkligen inte ska släppa ut dom också. Jag kan på något sätt bestämma över mig själ att verkligen inte släppa ut tårarna men det är förståss att ibland går det inte. Men jag tycker helt enkelt att det är skönt att gråta det är fint!. Ibland kan jag tycka att människor gråter för lite.

Dag 25 – En första
efter att tänkt i 30 minuter och inte kommit på något så blev det ju jobbigt skiter i den frågan...

Dag 26 – Mina rädslor
Ja om jag nu kunde vara så djup som vissa kan vara. Och förmedla allt sitt liv och hur man känner och tänker hade detta var ganska lätt. Men nu är jag inte så djup så det får räcka med att säga jag är rädd för att bli lämnad ensam. Sedan är jag extremt rädd för råttor jag kan inte ens tänka/säga ordet utan att det kryper i mina fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0