08 ett ögonblick

Vadå ett ögonblick?, jag har fan levt i 16 år och haft mång ögonblick i mitt liv. Nästan inget kommer jag ihåg. Det har inte hänt något kul i mitt liv en så länge?. Kanske i veckan när en busschaufför skällde ut mig högt peka och skrek när bussen var full till just mig? jo för att jag blippa mitt kort innan den andra som stog före mig hann få ut hennes pengar, va det pinsamt? Jaa det var sjukt pinsamt. Men jag har liksom sett massa göra så förut och dom har inte fått skäll och nu när jag gör det för första gången någonsin och troligen sista också blir det världens grej.

Ne men något annat då?
Jo jag får nog ta kvällen jag såg Lars Winnerbäck för första gången. Ni som har lästmin blogg ett tag vet att jag är ett bamba fan av honom och han är helt enorm för mig. Det var nog han som fick mig och riktigt hitta mig själv faktiskt. Det är nog han som fått mig och komma ut som den människan jag vill vara. Han är så fin!. Jag såg honom live 2008 på storsjöyran. Jag minns hur bra den kvällen var, jag minns hur stor jag tyckte jag var. Och jag tycker nog jag va lite cool som tyckte om Lars också, lite udda sådär fränt. Men nu snart tre år senare har jag sett han två gånger till och troligen blir det en fjärde i sommar kan jag hoppas och jag liksom har han där hela tiden. Han liksom finns för mig när ingen annan gör det känns det som lite. Hihihi gud så fjantigt.....
Jag minns hur jag fick hans ögonkontakt när han hade konsert i ishallen 2009, jag minns hur jag skrek av lycka och det kändes så bra. Jag mins iår på storsjöyran hur jag ragga upp ena sångaren i bandet lite, jag stod längst fram med Anton och gjorde hjärtan till ena killen i bandet haha, vi sjöng till varandra och hade ögonkontakt i flera låtar haha det var glädje.


Lars Winnerbäck Storsjöyran 2008

Lars Winnerbäcks turne 2009


Lars Winnerbäck 2010 storsjöyran
Alla bilder är tagna av mig. Jag gillar den sista om man kollar nära ser det ut som han kollar rätt in i kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0