22 det här upprör mig

Det värsta jag vet är otrevliga människor och människor som gnäller.
Om jag möter en människa som är otrevlig förstörs hela min dag och jag visar så extremt mycket att jag tycker dom är dum i huvudet. Jag orkar aldrig liksom leka glad helst skulle jag bara vilja skälla ut dom och skrika att dom ska vara glad eller något. När man jobbar på t ex klädaffär ska man vara trevlig det finns inget värre än otrevlig personal, samma med människor som ska handla och är otrevlig mot personalen. Ne tänk så fin världen hade vart om alla människor var trevliga mot varandra!
Gnällande människor är riktigt jobbigt också, att allt är jobbig att man inte hinner med någonting har ont där klagar på skolan,jobbet,vänner och ja allt medans dom har det egentligen hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0