16 min första kyss

Lär ha vart i när jag lekte mörkarummet med bara uppen munn och massa saliv....

Men jag mins min första "tungkyss" så väl, och det är sååå pinsamt. Ja verkligen pinsamt...
Jag gick i sexan och vi hade nyss fått en ny klass, alla tjejer tyckte vi kallar han Mr:X va skit söt med sin bruna ögon men det negativa va att han va så himmla kort. En dag låg den en lapp på min bänk, en fråga chans lapp. Eftersom alla andra tjejer tyckte han va så söt tacka jag ju självklart ja, dock var det ju ett längd problem. Jag var enorm på den tiden haha... Vi gjorde ingenting men jag kommer ihåg hur vi hade ute idrott och ute i skogen mötte jag Pontus och Mr:Xs, Mr:X kompis frågade då om jag kunde krama Mr:X ha ha ha ha, jag fick böja mig jätte mycket. Sen tog det slut.
Efter några månader så börja man prata kyssar, jag och Mr: X va ju så "rutinerade" ( fast egentligen inte ) så efter skolan ställde sig alla bakom huset och kolla när jag och Mr:X tungkysstes. Fin berättelse det!.

Hahahaha en bild sen själva händelsen också........
Gangster jag va.........
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0