15 mina drömmar

Asså det där med gårdagens vad jag har på mig kommer nog liksom inte upp. Alla mina kläder är fulla med gägg på och jag hann inte ta nå bilder innan...


Ja mina drömmar i framtiden har jag en rätt klar bild för mig, och om de inte blir så blir jag ju väldigt besviken he he...
I alla fall ska jag ha barn 2 eller 3 skulle va fint. En snygg och trevlig man skulle ju sitta bra också!
Men så skulle jag ju vilja bo i usa något år och plugga kanske eller bara ha något skit jobb.
I göteborg skulle jag vilja bo också, troligen studera eller något liknande. Plugga design av något slag skulle jag vilja göra. Foto, teckna, inreda, konst ja något av de skulle ju sitta bra. Träffa mycket folk och hänga utomlands en massa.
Åka på en massa festivaler dom närmaste åren skulle va fint också!.
Och lite senare i livet få en bra jobb med det jag tycker om att göra och va nöjd med livet, fan va nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0