13 den här veckan

Jaha jag mins inte ens min vecka, fick gå bak i akivet och kolla vad jag gjort än så länge haha...

Jag har gått i skolan som vanligt, pluggat som vanligt, haft spanska prov, har haft idrottsprov (fick vg) wooow liksom!!!!, tränat har jag ju gjort också, gått på stan som vanligt ja typ sådär.
Kul jätte kul...
Ne men juste jag var hos läkaren i onsdags och de hitta en knöl på revbenet en jättejätte liten, känns inte så grymt nice!!, och lämnade blod för prover.

Idag va ju rätt rolig endå, jag och Sanna skulle göra en god gärning i sammhället att människor log och mådde bra, vi klippte röda hjärtan och skrev olika saker på lapparna t ex " vad fin du var idag " och gav ut till människor på stan, lite pinsamt så där men rätt kul. Vissa är så otrevliga och andra är så fina, jag älskar trevliga människor!!



Gammla blider är rätt grymt endå, töttisarna hänger med också.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0