11 mitt syskon

Jag har en bror vid namn Nicklas. Han är morgon trött och en soffpotatis. Jag har altid varit avundsjuk på att han kan äta så mycket men endå gå runt med sina magmuskler. Han har dock spelat hockey hela sitt liv och är där mest varje dag.
Han kan vara den iritersammaste personen i världen ibland.

På dagarna spelar han ju då hockey och umgås men dom där hockeylirarna som ser lika ut. Men han åker också runt i sin bmw som han är mycket stolt över och så jobbar han ju också, städar och handlar mat åt massa människor, bra betalt får han också. Han gick ut gymnasiet förra året med bäst betyg i klassen, min bror det!!. Hehe dock gick han barn och fritid men endå!. Han umgås mest med sin flickvänn Emma, hon och Nicklas har vart tillsammans i tre år tror jag. Dom började sitt dejtande när Nicklas gick i nian och Emma i åttan tror jag. Jag var då en liten sexa som sprang runt och sminka mig och tyckte det var jätte coolt att min bror som mina kompisar tyckte va skitsnygg höll på och dejta en snygg tjej i åttan wiho haha.

Min bror är den som tröstar mig mest och bäst när jag är leedsen. Han är väldigt omtänksam när andra mår dåligt. Han försöker alltid skämta med en om han ser att man är nere och ja han är väldigt bra min bror.  Jag blir alltid lika glad då han smsar eller ringer mig för då känner jag mig viktig.
När han har köpt nya kläder kommer han alltid in i mitt rum och frågar om det är fint, vilket det oftast alltid är och jag blir alltid lika glad att han fråga just mig.
När jag var liten så var jag längre än honom och starkare haha, det var väldigt jobbigt för honom då. Men nu är jag inte starkare någonstans och trotts att jag har klackskor på mig så når jag inte upp i honoms längd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0