02: Min första kärlek

Ojojojdå.
Min första "kärlek" var nog allas Emil Larsson haha. När jag gick på Lillsjöskolan var alla tjejer "kär" i Emil och jag fick han i en vecka kommer jag ihåg sen gjorde han slut mohaha. Sen vet jag ju inte om det var riktig "kärlek" direkt. Jag var alltså kanske 9 år då..

Men jag har haft några sånna där upp och ner grejer, jag är en tjej som fort börjar tycka om folk men efter ett tag märker jag att det inte stämmer alls.

Men jag får nog säga att Anton endå är min första riktiga kärlek. Anton och jag var tillsammans i nästan 15 månader och jag var helt underbart kär från en början men med tiden så försvann kärleken och vi blev som vänner/syskon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0