01: 10 saker om mig

1: Jag är en typisk estet tjej, älskar bild form konst m.m
2: Jag kan inte sova med en dags orakade ben.
3: Jag skulle vilja sjunga eller spela något instrument.
4: När jag blir stor vill jag jobba som inredare.
5: Jag sover fortfarande med gosedjur i sängen eller dom sitter på sängkanten..
6: Jag vill plugga i Göteborg och något år i USA.
7: Jag är väldigt kräsen om hur killar ska vara när jag väl har fått dom på en liten krok.
8: Jag har mycket problem i skolan eftersom jag har dyslexi.
9: Jag har inga som helst problem att sitta hemma en hel helg, kan tycka det är extremt skönt bara.
10: Jag är en problem människa, ser problem i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0