8 augusti

Du heter: Elin

Smeknamn: Jag har aldrig haft något men när jag var liten ville jag att kompisarna skulle säga ella för att jag också ville ha ett smeknamn.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ron Pope - A drop in the ocean. Den har hängt med i något år nu.

Beroende av: Låter illa men jag är lite beroebde av Anton.

Vad tror folk om dig? Jag får väll hoppas på något bra.

Stämmer det? för hoppningsvis.

Vad får du oftast komplimanger för?  Mitt hår och mina händer tror jag.

Hur imponerar man på dig? Var dig själv, det är coolt.

Brukar du skratta för dig själv? För det mesta faktiskt haha.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " nu kommer jag hem :-D "

Var bor du? Östersund, eller kallas det åre-östersund nu för tiden?.

Trivs du där? Jag trivs bra men har lovat mig själv att flytta, göteborg står högst upp på min lista.

Har du haft sex idag? nej.

Hur svarar du i mobilen? Anton klagar att jag alltid låter konstig när jag svarar men jag vet faktiskt inte vad felet är, men jag tror jag säger hallå.

Vem ringde du senast? Anton

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  Att han skulle träna, tror jag.

Antal timmar sömn inatt:
för lite!

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Ja annars blir jag röd i ansiktet och vill gå hem direkt, heh.

Hur känner du dig nu: Förutom rethosta och lite huvudvärk så är det ju bra.

Vanligaste färg på dina kläder: Får jag gissa på svart som alla andra?

Vad tycker du om fötter: Är dom vårdade så är det ju fötter som fötter, men dom som inte klipper tånaglarna förstår jag mig inte på.

Vad saknar du: Tjejerna!

Hade du en bra kväll igår: Ja den va fin :).

Favorit dryck på morgonen: Vatten, juice ?

När brukar du oftast gå och lägga dig: sommar lov? 00, 01 ?

Är du blyg? För vissa men nästan aldrig.

Sysslar du med någon idrott : Skulle va skönt och säga fotboll, och man kan ju inte säga gym direkt?. Så nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: För mig var det ju liksom klick direkt.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Samma sak som du!

Är du nöjd med ditt liv: Alla har sin fel men ja jag är nöjd!

Är du bortskämd:  Fånig fråga. Enligt vissa självklart ja, för andra självklart nej!.

Vad gör du i morgon: Får se om jag träffar Antons bästa vänn för första gången någonsin sedan ett år?.

Vad är det värsta du vet? Råttor?, ganska trisst med sånna som läger sig i saker som inte har med dom att göra också.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har ju haft världens bästa i alla fall.

Vad är det finaste du fått? Mitt halsband från Anton älskar jag!, men min lilla kanin var ju än väldigt fin present när man var 7 år ungefär.

En speciell dag du minns: Dagen innan min morfar dog. Jag var 6 år tror jag och han lärde mig och Nicklas att rita disney figurer, vi skulle komma dit dagen efter men den dagen kom aldrig.

Du samlar på: Tyvärr allt, kan inte slänga saker!.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Anton, eller så har det alltid vart Malin.

När grät du senast: Igår faktiskt. Jag och Anton kolla på en film när en hund dog och då börjar ju självklar jag gråta haha.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: En miljon räcker inte till så mycket jag vill, om jag fyr-dubblar den så köper jag lyx hus och åker världen runt. Och lite lite kläder skulle jag ju inte klaga på.

Vill du gifta dig: Ja det skulle vara fint. Men jag är ingen sånn som har planerat det sedan barnsben.

Vill du ha barn: Ja absolut. Dock inte nu då!

Är du musikalisk? Skulle hemskt gärna vilja vara!, det är så fint. Men tyvärr nej.

Vad dricker du helst när du är törstig: Höh loka.

Bor dina föräldrar tillsammans: Lycko mig!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har jag nog.

Biter du på naglarna:
Nej och har aldrig gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0