4 augusti

Går dagen var jättejätte bra!. Massor av skratt och ja, jätte jätte bra. Jag tänkte be Anna skicka bilder men då kom min tanke att den end bilden hon fick var på två håriga rumpor?, så nja, haha.
Maten vi tjejer blev bjudna på blev pasta och köttfärssås haha, samma som jag och Anton har lagat och ätit i tre dagar.

Mot lite dystrare snack så hr jag gått och blivigt jättjätte sjuk. Jag kunde inte sova alls i natt för Anton bara åg och vissla med näsan när han sov och så fick jag kramp i armen och hade skit ont. Så jag gick och la mig i soffan utanför och vänta på att Anton skulle komma och trösta mig men tror ni han gjorde det?, ne killen somna om och där låg jag och mådde dåligt, haha. Och just nu sitter jag med huvudvärk som jag tror är ffeber och superduper ont i halsen. Skit också!!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0