måndag

Hej från en irriterad Elin!.

Det var tänkt att jag skulle ha världens bästa dag eller något?, som sagt har jag väntat 3 VECKOR att klippa + färga mitt hår och idag skulle det bära av. Vad händer inte då rå?, min frisör ringer på morgonen när jag gått upp tidigt för att göra mig klar att åka in till stan, så säger hon att hon är sjuk!!! piss fan nu kommer jag troligen inte få tid den här veckan heller jag som radan väntat 3 veckor och håller på att få panik, nu är det 2 gången i rad hon blir sjuk när jag har tid :(. Åhhh.

Ja men jag har dock haft en hel mysig dag på stan med mamma. Köpt presenter till min bror som blir 18 stora år, guud jag kan inte fatta det! 18 år är mycket.

Jag kom hem med 2 tröjor med och 3 par sötsöta trosor.

Hitta en underbarsuperduper jacka med,som jag ska försöka få mamma med mig att kanske ge mig halva av ?(A). Mamma jag vet att du läser min blogg så vad sägs ? :D:D.

Och ett par skor som är ett måste, kostar dock en förmögenhet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0