en tisdag

Snart sprängs mitt huvud av skol tänkande, nej nian är inge vidare!!, man tänker att tiden till gymnaiet är långtlångt bort, meen. Om cirka 1 månad ska jag ha bestämt mig någolunda 1 månad blä. Jag är så sjukt avundsjuk på de som vet va de är duktig på óch därför kan satsa hårt, och de med betyg de kan komma in vart de vill med.
Nej själv sitter jag här och funderar och funderar samtidigt som det ligger en hel hög med skol böcker brevid mig och ska läsas, skrivas och komma in i huvudet.

Jag kan i alla fall avslöja att jag är på god väg att bestämma mig vad jag vill göra med mitt liv,men jag är lat väldigt lat!. Jag blir sur på mig själv att jag inte orkar gå natur eller samhälle varför orkar inte jag 3 år mer som alla andra gör??, bläää!!.
Nej jag tror jag nästan bestämt mig nästan eller? njaa kanske, det är i alla fall på en skola jag sagt att jag absolut inte ska gå på, men jag är väll tvungen, men då kommer jag till problemet betyg, snälla gud ge mig mvg i allt ? (A).


Jag sitter även och täker att jag just nu vill bara slänga ut hela min garderob eller bara göra något drastikt, ja tack!.

Imorgon åker jag iväg på ännu mer gymnasium, jag tackar jag!.

Varsegod ta er tid å läsa om ett tragiskt skol år hahaha.



You are my big love <3

Kommentarer
Postat av: Jag

Alla häftiga människor går teknik, gå det

2009-11-25 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0