---

Eftersom jag har så roligt så gör jag ett test eller va man ska säga^^

Berätta 15 sanningar om dig som vi inte vet

1
Jag blir sur lätt
2 Jag blir jätte lätt svartsjuk då menar jag jätte lätt
3 Jag är svag för killar som vågar visa sina känslor
4 Jag är för det mesta glad när folk ser mig.
5 Jag skrattar överdrivet högt
6 Jag tror jag har typ canser om jag fått ett utslag eller om det kliar någonstans.
7 Jag är livrädd för vargar
8 Jag är rädd för hav.
9 Jag har typ gått i många sporter men slutat i allt nästan.( tävlingssimmat,bandy,basket,golf,dans,fotboll,fridrott,handboll)troligen mer
10 Jag är en överdriven planerings människa (allt måste va planerat typ 100 dagar innan)
11 Jag får lätt blåmärken
12 Jag är allergisk mot mjölk,hö,pollen och typ gröna äpplen
13 Jag har ketchup på det mesta haha
14 Jag gillar inte sylt
15 Jag vill flytta nästa år och har redan kollat runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0