01-02/05

Det känns som det är lov?!.



Tänk att en dag extra kan göra att det känns som lov:O. Härligt är det i alla fall.

Gårdagen spenderades på balkongen med bara bikini en hel dag :D. Sen kvällen blev det utgång med Malin.
Vi skulle först till ica och köpa telefonkort men ica va stängt kl 6 typ:O aja. Så vi fick promenera till statoil där vi köpte redbull. Sen gick vi tbx igen och träffa Tobias Oskar och fredric så vi gick hem till Oskar och spela spel ;) haha.
Sen blev det Malin.



Idag har jag legat ute och sola så mycket de gick men det var inte lika bra värder idag ju :(.
Vid 9 gick jag i alla fall till Tobias och Oskar mötte upp mig och där var med Fredric :).
Och nu är jag hemma hah.
Så träffa jag Niklas m.m, så jag fick säga grattis till honom :).






puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0