Konfrimation

Halloj :D.

Idag var konfrimations dagen. Så nu har jag bekräftat att jag vill fortsätta vara kristen eller något och mitt dop.

Alla som får chansen att konfrimera sig borde ta den !!.
Alla tror det är skit tråkigt och man bara sitter där och dör typ.
Men det är faktiskt riktigt roligt och lugnande!. Och inte prata om lägrerna som är det bästa ;).

Jag har fått riktigt fina presenter. Tack alla <3



n















Sådär.

Presenter
Cykeln <3<3 av mamma&pappa & bror
Armband tomas sambo av släckt
Armband av emma
Blommor av eva& sara
Profs läring av foto på öp av kusin& fam
pengar av mamma & pappa
halsband tomas sambo av mamma & pappa
Guld armband av mormor
prisentkort på gulfynd av kompisar i Göteborg.
tuggumi från usa ;).

Tack så mycket :)

Nu ska jag ut å cykla till malin å simone :).


Kommentarer
Postat av: hampus

men helvete vilken k00l cykel! :o

2009-05-23 @ 13:52:07
URL: http://brunabananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0