Konfermation

Imorgon gäller det.

Nu har jag vart i kyrkan men alla andra och tränat tills imorgon.
Måste lägga mig tidigt eftersom vi ska vara där typ 10? och då ska jag ha duschat fixat håret kläderna och vara klar.
Naglarna är redan lackade med fransk manikyr som jag hoppas håller till imorgon haha så mycket jag håller på å skrapar lär väll de inte gå.

Jag åker dit imorgon i högklackarna och klänningen byter till låga gladiator undertiden vi ska gå i kyrkan och sen blir det klackarna igen haha bara så ni har koll;).

Släcktingarna kommer med!. Ska bli kul och se om små kusinerna kan hålla tyst undertiden haha.



'


Puss

Kommentarer
Postat av: bitte

Tänk på vad du skriver innan!. Och om du stör dig på någonting så var inte anonym!. Var "cool" och stå för vem du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0