27/05

Skönt nu är datan lämmnad på lagning så nu ska allt skit virus och lagg bort!!. 
Synd bara att nu försvinner alla bilder :O. Hela mitt liv typ. Fast jag har laggt in ganska mycket på hårddisken  men musik och allt är borta :O. Skit samma jag får fixa ny musik.
Hoppas bara inte att det tar förlång tid :O.
 
Jag har fått sett tröjorna alla som ska jobba på 40 års festen med nu hahaha fy fan va fulla :O. Hur ska jag kunna fixa mig om jag ska ha den tröjan på mig ? x)., Ni får nog se sen.
Tragiskt nog missar jag Malin å Fridas lilla kalas med menmen. Får se om jag hinner komma ner en snabbis annars ska jag fixa tårta åt dom så får vi ha vårt eget kalas eller nått haha.

Just de svenska prov idag. De gick ganska bra känns de som missa några men kunde nog ganska mycket. Så jag håller tummarna på i alla fall VG.

Justde den där jäkla no hemma provet fick jag tbx igår å det blev ett VG. Ganska nöjd faktiskt för fick slänga ihop det på ett lov:O. Nu ska jag plugga ännu mer no om jag orkar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0