19/05

Godmorgon eller vad?.
Jag är jämt trött ?? va fan äre med mig. Jag har aldrig sovigt middag eller va man säger förut nu är de 3 dagen irad. Jag är ju helt döende när jag kommer hem haha.

Vet ni ? Jag har vuxit 2 cm sen jag var 12 år Haha dom andra i klassen har typ vuxit minst 7 cm haha.
Ja jag var hos skolsyster idag på kontroll som man ska göra typ varanat år?. I alla fall kommer jag inte växa mer Usch 162 cm är de så lång jag kommer vara... Kul.. Jag vill bli i alla fall 167. Menmen jag har ju mina korta föräldrar så inte så mycket att göra åt :p.
 
Ja vad ska jag säga ?
Att jag mår illa å har ont i huvudet. Ne men aa.

Jo just ja jag skulle va dukrig igår å bruna till mina ben med brun utan sol.
Resultatet blev att mina ben är svarta och jag ska gå med kort klänning på torsdag så jag får hoppa in i duschen och börja skrubba haha x). Jag tog lite för mycket tror jag nog. Å imorgon är det sista dagen på 4 hela dagar SKÖNT.


Ne nu ska jag hoppa i duschen sen borde jag plugga men är så trött så jag vet inte om jag orkar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0