16/05

Jag har sutit och ritat i typ 3 timmar nu haha.
Går tbx till min barndom när jag rita helatiden. Inte för någon får se det jag gjort förutom mamma typ haha.

Gårdagen var bra.
Var som sagt på stan sen kom ju frida å jag fixa mig sen blev det utgång.
Ica som vanligt men denna gång köpte jag ingenting haha ;). Men gissa om inte Sanna Sofie å Sanna kom gåendes till ica när vi precis skulle gå haha oväntat ;).
Jag å Frida träffa också Oskar Tobias Fur Martin och Gustav så vi var med dom och gjorde inte mycket alls. Eller dom fick komma in till mig för första gången haha.


Ikväll blir de självklart eurvision med all the girls ;).

Ne nu ska jag ta och fixa mig och måste hitta nått att he på mig. Jag är ju den segaste av alla tyvär.


Puss.


förseten förlåt att jag inte lägger in några blirder längre men min data laggar som sagt och jag vill inte lägga in mina bilder i mammas data x).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0