15/5

Tjatja.

Morgon
Jag vakna av ett sms av Malin där hon frågar om vi ska på stan. Min första tanke är va fan tidigt hon är uppe då eftersom jag brukar gå upp en halvtimma tidigare än hennne. Sen kollar jag på klockan FAN den är halv 8 å jag bärjar 8. Jag kutar upp å börjar skrika på pappa å är svin sur. Han är inte hemma vart fan är han då ? Så jag kutar in på min brors rum å typ blir sur på honom haha. Han säger att pappa är på jobbet och att jag ska lugna ner mig haha förståndig bror man har.. Men då ville jag inte på skolan men han tvingar iväg mig. Jag kommer tillochmed i tid nästan :O.

Dag
Kom precis hem från stan med Malin. Jag lämmna tbx skin jackan å köpte en någolunda lika fast mocka i grå (A) super fin tycker jag. Sen blev det en brun utan sol ett linne och topps haha :).

Men det hände faktiskt mycket på stan idag i vår lilla stad.

Först står vi på h&m å jag hör hur några står å skriker på varandra sen andrasekunden springer alla som jobbar där å alla andra människor till rulltrappan så jag springer dit med haha. Då har en liten tjej ramlat över räcket :O. Men hon klarade sig bra :). Rädd blev man i alla fall.

Sen går vi mot slave å då står det en massa poliser utanför å pratar med ägaren å sen när vi kommer in är det en tjej i 16/17 års åldern som står där å vacktas  av poliser. Sen börja hon kaxa med dom jag fattar inte hur man kan kaxa med en polis :O. Aja sen tog dom henne och gick.

Sen såg vi alla fina studenter som skulle på bal :). Åhhh jag längtar gu va kul de skulle bli.

Nu börjar Frida bli sur å tycker jag är seg så nu måste jag skynda på .

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0