14/05

Hejsvejs.

Vädret har äntligen blivigt bra igen :D. De gillar vi.

Skolan var helt okej idag. I alla fall på slutet av dagen.
När jag gick till skolan va det bara muligt å skit ute så jag fick tankar om att det skulle bli piss väder till idrotten vilken skulle va ute. Och då skulle orgienteringen bara bli ännu värre.
Men precis när jag å Strina går ut gör att börja springa ut till kontrollerna skiner solen upp :D. Härligt värre, vilket gjorde då mig å Stina på bättre humör. Jag trode faktiskt ogenteringen skulle vara piss men de va faktiskt kul eller "kul" haha.
Inte så konstigt eftersom vi typ hade lättaste banan men haha. Skit samma. Vi hitta i alla fal alla kontrollerna och kom tbx till skolan först av alla ;). Hah. Men då borde jag ju inte avslöja att dom andra hade svårare banor (A). 
 

På no:n håller vi på å bygga hus, faktiskt ganska kul!. Bättre än allt annat skit man behöver göra där.
Å ni har en "ny" kille i klassen som röker å då har läraren bett han sluta å han hade väll sagt att han hade slutat så då bjöd hon hela våran klass på glass :D Haha vilken dröm.

När jag kommer hem säger pappa att de liggen ett paket i trappen åt mig, så jag går och kollar.
Ser ett stort rosa fint paket :D. Hade ingen aning va det va tills jag läser vart de kom ifrån å då va det freebra bh:n som var slut i hela stan.
Mamma hade tydligen beställt den :). Vi hade pratat om det i tisdags å redan nu kom den. De kallar jag snabb leverans :D.
Har inte vågat prova den än med klistret eftersom jag tror det kommer försvinna haha. Men den kommer nog bli perfekt :).

Ne nu ska jag fortsätta plugga innan min bror kommer hem och kommer ställa till med massa ljud så man inte kan koncentrera sig ^^.


Puss

Kommentarer
Postat av: sanna-

haha du tänker exakt lika som mig !

skynda sig att plugga innan brorsan kommeer hem och låter haha;p

2009-05-14 @ 19:55:30
Postat av: Jasmin - Modeblogg

min har med varit bra:D

2009-05-14 @ 22:48:47
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0