13/05

ÅHHHHH

Grattis nu har jag försökt komma in på internett i 3 dagar typ.
Hela min data har fuckat ihop sig allt laggar. Så nu sitter jag med den andra bärbara som är seg som ett troll med haha.
Tog sitt tag innan jag kom in hit.

Skolan är helt jäkla värdelös just nu. Allt kommer i slutet :O. Åhh jag är så jävla less!. Orkar gör man inte heller.

Skit var det i måndags med!. Jag var på stan med frida å inhandla en skinnjacka, mascara,halsduk, och raknings grejs. vad tror ni det blev allt jag inte hade tänkt nehe? Typiskt elin va. Nu sitter jag här och kommer iinte ha några underkläder till konfermationen ?:O Faan den är ju på torsdag å jag har ingenting att ha under klänningen :O. Skitskitskit. Allt var slut för troligan behöver studenterna dom sakerna jag vill ha!!.

Värdelöst va det med när jag kommer hem och provar jackan å ser att den är trasig :O. Åhhh nu måsta jag ta mig ner på stan innan torsdag med å byta den eller lämmna tbx den. Är inte säker på om jag vill ha den eller en adidas jacka. Tankarna snurrar.
Och rakningsgrejen gick rent åt .... Läste noga hur man skulle göra å de skulle tydligen typ strålabort håret :O. Läskigt. Det va värsta tider man skulle ha koll på å dagar å allt men jag försökte endå. Her på det och sen går i duschen när jag står där å ska skrubba med denhär svampen man fick med så är allt kvar ?:O Inget försvann ju typ haha. Så jag går ut å kletar på min ennu mer vilket stog att man absolut inte fick. Så det börjar svida som jag vet inte vad, Sen blev jag helt röd om benen varje gång jag skulle he på byxor eller nått gjorde de ont haha värdelöst elin.
Men nu har det gåt över i alla fall :).

Och har man jacka på sommaren??. Jag har ingen aning minns inte sånt. Eller man har det på kalla kvällar va ?. Eftersom i det här stället är det alltid kallt så jag kanske ska köra på dunjackan.
Ne nu ska jag sova och släppa loss alla tankar haha.

Ne föresten vet ni ??. Jag har orgentering imorgon på idrotten :O. Jag hatar orgentering!. Jag villar ju bara bort mig :(: Å inte hittar jag några kontroller häller. Skitskit, Tror jag ska ta någon håll timme för att klippa lärarnas hår ist hahah.

Sov gott
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0