23/03-09

Hemma!.
Konfermationen var väl som väntat. Roligt när vi hadeledigt och såder under tiden vi jobba som var helatiden då typ.
Kom dit på Fredagen vig kanske 6 tiden?. Packa in i rumen och åt middag. Jag malin frida och simona fick samma rum som vi hade förut ;). Äve fast stället inte är så mysigt.
Sen gjorde vi inte så mycket. På kvällen omgicks alla och hade kul. Spela spel och kort villka är bäst då?. Jo jag och Oskar;). Ingen vann mot oss hih.
Lördagen var det skit fint väder så va te och åkte pulka och gick åså sen hade massa gudstjänster då.
Eftersom man skulle lägga sig kl 12 och ingen var trött så försökte jag och frida smyga ut till ett annat rum vilken gick bra förutom våran gnekande dörr och mitt huvud som slår in i alla möbler haha.
Söndagen va skit seg jag ville bara hem och allt va fel menmen. När vi äntligen kom hem till stora odensala ska skulle vi sitta i kyrkan i 2 timmar typ bläää.

Vill påpeka att gammla tanter som just kommit in i pension kan inte göra vad dom vill!!!.
Det va någon surtant på det stället där vi sov och på frukosten kommer hon och alla står i kö så går hon förbi alla och puttar undan mig och den jag stog bakom och tar en macka en går ut sen när ag kommit fram till smöret kommer hon igen å puttar unden mig och tar smör.

elin -men hallå?
surtant - (sur röst) men jag tror det inte skadar om jag går före dig smöret kommer nog finnas kvar
elin- man kan ju säga ursäkta får jag komma in och ta lite smör?
surtant- bara går
 
åhhh blir så jävla irriterad!!!!!!.

Idag är jag riktigt trött och har ont i magen :/. Menmen.

Imogron ska jag till tandläkaren igen :O jobbit, fast dom är inte så farliga endå. Tror dom ska kolla hur mina tänder ser ut . Och ståltråden jag har i munnen.


Juste min mobil är typ nästan paj :(. Det går inte att trycka på 2 av knapparna.

Hade den i en handduk i badrumet undertiden jag duscha och när jag var klar skulle jag ta handduken och glömmt att jag hade den där så bara drar i handduken så mobilden längs in i duschen och kranen stå på en jag slänger mig efter den och panik och tror den är vattenskadad men inte det. Utan 2 knappar går typ sönder ist :(. Typiskt,









Puss


Kommentarer
Postat av: ebba*

ta bort bilden jag är med på :O snälla ? :)

2009-03-23 @ 18:37:01
URL: http://ebbapebbaaa.blogg.se/
Postat av: ebba*

nej det gör du inte, ta bort nu :)

2009-03-23 @ 21:03:08
URL: http://ebbapebbaaa.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: yes, jag älskar den! :D

2009-03-24 @ 16:04:52
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0