26/03

Bara jag som blir otroligt trött när jag har varit på badhuset?.

Jag ä i alla fall riktigt trött nu, helt slut.
 Jag förstår inte planeringen med bad på skolan. Man ska ta si till badet och hem på 60 min är det tänkt. Men som tur har vi lunsch efter men man måste endå skynda.
Hela mina öron känns i alla fall som dom är full med vatten. Jag förstår inte stannar vattnet i hjärnan ?. Haha det är äkligt i alla fall.
Nu längtar jag ialla fall riktigt mycket till sommaren. Jag som blir hel vit på sommaren är det inte så kul för och gå runt med bikini på badet direkt haha. Och så kommer dom andra som föddes med jävla brun pigment varför måste jag va extrem svenne?. Usch.

Juste igår när jag åt ett äpple svullna läppen upp och det börja klia i halsen så skulle inte förvåna mig om jag inte börjar tåla det med.

Har träning ikväll men vet inte om jag ska dit är så trött och så måste jag plugga.

Imorgon kommer en så kallad "överlevare" på skolan och ska ha föreläsning för 8 or och 9 or.  Om typ kriget för mångamånga år sen. Får se hur det blir men jag tycker det är ganska intresant så :).

Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du får sitta och öva =)

kram

2009-03-26 @ 16:28:18
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

testa papper och penna..varför krångla till det?

2009-03-26 @ 16:48:21
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: jennie

jag blir också alltid sjukt trött när jag varit i en simhall ^^ undra varför man blir det egentligen :P

2009-03-26 @ 16:54:42
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0