Storsjöyran

Jag är tidigt ute och kollar yrans artister, och det ser riktigt bra ut får jag säga :D. Jag som sa att inget skulle klå förra årets när Lars var och miss li m.m <3. Synd bara att jag tror ingan av dom kommer iår :(. 
I alla fall är storsjöyran det bästa med att bo i östersund tror jag haha. Kommer folk från alla håll och kanter och skit bra artister så det är någonting jag rekomenderar att sätta på listan till sommaren :).

I år har dom fått tag på några redan bla Erik hassle som är en av min favouritar och amy mcdonald, Thåström,Takida, Sarah hotnights, Hello saferide. Det är bara några av dom alla. Tog bara några jag vet villka det är ;).



Kommentarer
Postat av: Julia tb

SV; Åh gud vad svårt! Så många som är bra! Hmm, jag tycker emd är rätt bra, men jag måste ändå säga att sarah Dawn Finer är en av mina absoluta favoriter i hela tävlingen. Måns låt är också bra, även ifall jag inte är ett måns-fan precis=)



Pusspuss!

2009-03-08 @ 00:26:34
URL: http://showbyjulia.devote.se/
Postat av: BJERNHAGEN

åh, yran blir ju super!

tacktack du ;D

2009-03-08 @ 13:08:25
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0