Fredag den 13

Dagen känns bara sur och jag vill inte göra någonting!!.

Usch jag är inte på bra humör känner mig bara nere.

Mötet idgår fick mig och känna lite mer sug för fotbollen faktiskt. Den 29 mars ska jag och Sanna jobba på bil bingo haha. Jag kommer skämma ut mig totalt.

Ialla fall sitter jag här och stickar x). Eftersom jag ligger lite efter i slöjden så tog jag med den hem ;).
Tänkte gå ut och sätta mig ute och sola och sticka och precis när jag ska he på mig skorna kommer min pappa in och säger att vädret blev sämre, Fan det gjorde ju inte dagen bättre!!.

Fick veta idag efter skolan med att Sara skulle ha sitt "kalas", Imorgon. Jag som är ett planerings freak är det bra jobbit för när det kommer så plötsligt. Men men. I alla fall åkte alla andra ner och köpte någon present men jag stanna hemma så ger jag dem  pengar sen för det dom köper åt mig till henne haha. För jag är helt slut nu och inte på det bästa humöret och då känner ag inte för att springa runt på stan och vara sur.
Får hoppas på att jag känner mig lite bättre imorgon då.
Inte nog med det jag har ju ingenting och ha på mig imorgon då !. Skit på allt.

Nu ska jag ta och fortsätta med stickningen och kanske fixa min vårjacka som är för lång så jag ska  ta och se om jag kan göra något åt det.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: hehe okej, mysigt! själv vad jag ledig igår, fick manikyr av en kompis och mös med killen :)

Vad ska du göra ikväll?

2009-03-13 @ 19:26:17
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Nicke

Så kan det vara vet du ibland ^^ alla dagar ska väl inte vara perfekta :D... Men det blir nog bättre ska du se... Ja det är jobbigt när saker kommer sådär plötsligt..vad gör man liksom? Skönt att veta ett bra tag innan.



Men den där bilden när du borstar tänderna då? Dom kläderna kan du ju ha ^^ nice nice. Btw, det är överskattat att springa på stan! :D



2009-03-13 @ 20:30:13
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: Nicke

Dem behövde folk till varumottagningen tidigt... Så jag jobbade extra 6.15 till 16.15 då.. Ja det är tur det ^^.. Jag är väl egentligen heller inte så jätte trött... Men när man sovit 3 timmar så är man trött ändå :D haha.



Det är bra att du mår bättre :).

Äsch de e ju finkläder. eller fina kläder hehe ^^. Jag har två olika val; bandtröja och jeans... eller skjorta och jeans... Det är typ mina utstyrslar haha :D. Vad rolig man får vara. Men det är i STORT sätt hur jag klär mig ^^.



Stan är bra om man behöver nåt vettigt, men det enda vettiga som finns att handla på stan är ju typ...Film/spel/instrument och....Kebab! :D haha. Nemen :)... Som du säger, tråkigt om det blir för ofta. Speciellt om man ska spara pengar. Det är ju inte så lätt då.. Jag är inte miljonär direkt. :D

2009-03-13 @ 20:46:02
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: ida

sv: jotack bara bra :) HELG JU !

hur är det själv??

2009-03-14 @ 00:07:24
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

sv: häärligt ! :D

2009-03-14 @ 12:06:50
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Nicke

Hehe jo det förstås :).. bra med extra pengar. behöver vartenda öre :P..



Hehe jo antar att de flesta killar tycker så ^^.. Är det okej med dig ikväll då? :D... Vad händer?

2009-03-14 @ 20:37:44
URL: http://leadfed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0