25/03

Kanske hinner med ett snabbt inlägg.
Jag har ett sår i näsan eller en finne? Ajjj säger jag bara bara jag råkar ta på näsan gör det ont :O. Jag får alltid finnar eller så på dom mest konstigaste ställena!!. Andra får i ansiktet jag får på armbågar,knän i näsan eller någon annan konstigt ställe. Fan varför finns finnar? :O Usch hatare!!!.

Ialla fall har jag vart på fotbolls träning idag. Hann faktiskt med den för en gångsskull.
Ni ska bara veta hur mycket jag har i skolan :O.
-No hemma prov. Typ 7 frågor och alla frågor ska vara mins en sida typ.
- So plugg till prov. Vet inte ens va provet är om o föresten komunen åså.
- Engelska fick idag och ska ha imorgon :O.
- Sv skrivning om kärlek. Minst 2 sidor.

åhh jag dör :(.
Nu ska jag pugga


Hoppas ni har det bra i alla fall.

Ja just ja jag har ju ny design eller min gammla men ändrat färg m.m men det är bara en prov till jag får till någon ny eller om någon vill hjälpa mig (a).

Kommentarer
Postat av: Rösta på veckans blogg - emmajuli

Vilken söt header du fått till :P

2009-03-26 @ 13:34:26
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nja om det hade varit omöjligt hade ju inte jag kunnat göra dom =)

2009-03-26 @ 16:23:30
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0