19/03

Förlåt att ag har skitit i att svarat på kommentaret och varit borta länge nu. Men det är skit mycket i skolan!!.

Igår hade jag konfermation vi prata om lägret i helgen och så. Sen satt jag och plugga hela dagen.

Nu har jag precis kommit hem från ica ;). Jag och Frida köpte naturgodis och dricka till imorgon när vi far till någon stans på konfermation :). Ganska roligt förutom alla gånger vi ska sitta och prata om gud å de x).
Hade prov idag på no:n skrev alla frågor förutom 2-3 på MVG nivån men nog några andra som är fel men får hoppas att det gick bra :) Håll tummarna för min skull ? (a).
Var på konsert med skolan idag, något musik gymnasium tror jag. Faktiskt bra ;). Förutom dom som stog och presentera söög!.
Snart ska jag ner på träningen som jag egentligen inte vill menmen jag måste hänga med lite där med :/.
Typ konstigt nu men jaja.

Just nu håller jag på att packa för tre saker.
Idrott på skolan
Konfermationsläger
och fotbolls träning ikväll.



Puss

Kommentarer
Postat av: Juliflickan - Fixar din design

Allt bra med dig, missa in att jag videobloggar.

Vill höra vad alla ni läsare tycker.

Kram Emma

2009-03-20 @ 14:53:57
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0